BOOK NOW

Ferienpark Seehof
- Kundenbewertung - Customer Review

Am Zeltplatz 1
19069 Seehof

iiQCheck-Index -Index

4,4
5
reviewed by 895 customers since June 2024

Categories

89 % of our guests would recommend us.
4,3
Overall impression
4,6
Reception/Front Office
4,7
Booking process/reservation
4,6
Registration/formalities
4,3
Atmosphere/first impression
4,7
Departure/billing
4,7
Opening hours reception
4,7
Friendliness/helpfulness of the staff
4,5
Information material about the campsite
4,4
Information material about the surrounding area
4,3
Site area/pitch/sanitary
4,2
Pitch: features/technical features
4,4
Pitch: cleanliness/overall condition
4,4
Friendliness/helpfulness of the instructor
4,1
Sanitation: furnishings and comfort
4,3
Sanitation: cleanliness/condition
4,1
Sanitation: size/quantity
4,6
Friendliness/helpfulness of the cleaning ladies
4,4
Gastronomy/Shops
4,4
Gastronomy: quality of food
4,5
Gastronomy: atmosphere
4,5
Gastronomy: cleanliness
4,1
Gastronomy: price-performance-ratio
4,6
Gastronomy: friendliness/service
4,0
Shop: offer/choice
4,5
Shop: friendliness of staff
4,3
Leisure facilities
4,1
sportsgrounds and playgrounds
4,2
Quality of the playground equipment
4,3
Cleanliness/condition of the playgrounds
4,5
Friendliness/helpfulness of the staff
4,3
Size of the playgrounds
3,9
Entertainment
4,0
Quality of the entertainment
3,9
Diversity of the entertainment

Portale
2507 further reviews on 2 portals

4,3/5

Customer reviews

Language :
4,3/ 5
2024-09-09
Es hat uns gut gefallen. Freundlicher Empfang, grosser Stellplatz, gutes Restaurant. Schade, dass die Sanitärneubauten noch nicht fertig waren.
5,0/ 5
2024-09-09
Ein sehr schöner Platz. Wir waren 2x da, einmal am Anfang und dann am Ende unserer Tour mit dem Wohnmobil. Das Personal ist sehr freundlich, die sanitären Einrichtungen werden gründlich gereinigt. Es ist alles sauber und gepflegt. Der Platz ist sehr groß, was jedem Fahrzeug den nötigen Freiraum lässt.
3,6/ 5
2024-09-08
Rundherum zufrieden
4,8/ 5
2024-09-08
Toller Platz, toller Service, sehr nette und hilfsbereiter Mitarbeiter, saubere sanitäre Anlagen. Freuen uns auf die nächste Saison im nächsten Jahr.
5,0/ 5
2024-09-08
Klein aber fein!

Facebook