BESTIL HER

Ferienpark Seehof
- Kundenbewertung - Customer Review

Am Zeltplatz 1
19069 Seehof

iiQCheck-Index -Index

4,4
5
anmeldt af 895 kunder siden Juni 2024

kategorier

89 % van onze gasten zou ons aanraden.
4,3
Generelt
4,6
Modtagelse / Information
4,7
Udløb booking / reservation
4,6
Ansøgning / formaliteter
4,3
Ambiance / atmosfære / første indtryk
4,7
Afgang / fakturering
4,7
Modtagelse åbningstider
4,7
Imødekommende / hjælpsomhed personale i receptionen
4,5
Information om campingpladsen for dit ophold
4,4
Oplysninger om miljøet og regionen for din fritid
4,3
Stand / sanitet
4,2
Stand: Udstyr / teknisk udstyr
4,4
Stand: renlighed / tilstand
4,4
Imødekommende / hjælpsomhed af henvisende og retslige personale
4,1
Sanitetsartikler og komfort
4,3
Sundhed: renlighed / tilstand
4,1
Sundhed: størrelse / antal enheder
4,6
Imødekommende / hjælpsomhed rengøringsassistenter
4,4
Dining / shopping
4,4
Gastronomi: Kvaliteten af ​​fødevarer
4,5
gastronomi atmosfære
4,5
Gastronomi: renlighed / tilstand
4,1
Gastronomi: pris-ydelses-forhold
4,6
Gastronomi: venlighed / hjælpsomhed af servicemedarbejdere
4,0
Shopping: tilbud / udvælgelse
4,5
Shopping: venlighed / hjælpsomhed personale
4,3
Rekreative faciliteter
4,1
Sport-/Spielplätze
4,2
Qualität der Spielgeräte
4,3
Sauberkeit/Zustand der Spielplätze
4,5
Freundlichkeit/Hilfsbereitschaft der Mitarbeiter
4,3
Größe der Spielplätze
3,9
Animation
4,0
Kvaliteten af animationen
3,9
Omfanget af animation

Portale
2507 yderligere anmeldelser på 2 portaler

4,3/5

Kundeanmeldelser

Sprog :
3,6/ 5
03-08-2024
Die Lage am See ist ideal, leider dürfen die Hunde nicht ans Wasser
3,9/ 5
03-08-2024
Schöner Platz, guter kleiner Laden mit leckeren Brötchen und guter Getränkeauswahl. Auch die Imbissbude ist toll und hat super faire Preise. Allerdings fanden wir das Restaurant zu teuer und es war im Aussenbereich des Restaurants sehr ungepflegt.
4,8/ 5
02-08-2024
Sehr schöner Platz 1+ Wir kommen im nächsten Jahr wieder.
4,8/ 5
02-08-2024
Persönlich fand ich keinen Optimierungsbedarf. Selbst die sanitären Einrichtungen sind in Stoßzeiten ok gewesen. Ein Dank den fleißigen Feen.
3,3/ 5
01-08-2024
Die Lage ist top, gute öffentliche Verkehrsanbindung nach Schwerin. Durch die Baustellen sehr sehr laut und das zur Hochsaison. Bauarbeiter waren keine Diskretion am Waschhaus. Stehen mit der Kaffeetasse in der Hand und beobachten die Gäste am Morgen auf dem Weg zum/vom Waschhaus. Sehr unangenehm.

Facebook